Els nostres programes de beques

Coneixent i havent observat els beneficis que reporten les teràpies assistides amb cavalls, el nostre equip posa tot el seu esforç per tal d’aconseguir que aquest model terapèutic arribi a tots els infants i els adults amb discapacitat, en risc d’exclusió social o en situació de inestabilitat familiar que ho necessitin independentment dels seus recursos económics.

Aquesta, no és una tasca fàcil per a nosaltres i per aixó necessitem del suport dels associats, dels donants, de les administracions i de les entitats públiques i privades per poder poder atendre al major nombre de persones possibles que puguin necessitar entrar dins els programes de beques.

En resum, els diferents programes de beques que es duen a terme pretenen fer arribar les teràpies a aquells que no poden col·laborar amb ses despeses ocasionades per aquestes.

Si vols col·laborar amb l’associació per a que pugui desenvolupar programes d’equinoteràpia per a persones en situació de vulnerabilitat disposes de més informació aquí.