FPDE col·labora amb L’Associació Pas a Pas Menorca

L’Associació Pas A Pas Menorca i el seu equip terapèutic volem donar les gràcies a la Fundación para la Promoción del Deporte Ecuestre per creure en el nostre estimat projecte col·laborant amb l’aportació de material necessari per seguir desenvolupant les nostres activitats. Una injecció de motivació per continuar apropant a les persones el món del cavall, aportant benestar a les seves vides a través de processos terapéutics i de creixement personal. No podem estar més contents!

La Associació Pas a Pas Menorca y su equipo terapéutico queremos dar las gracias a la Fundación para la Promoción del Deporte Ecuestre por creer en nuestro tan estimado proyecto colaborando con la aportación de material necesario para seguir desarrollando nuestras actividades. Una inyección de motivación para continuar acercando a las personas al mundo del caballo, aportando bienestar a sus vidas a través de procesos terapeúticos y de crecimiento personal. No podemos estar más contentos!

DSC_0252        DSC_0415