L’Associació Pas a Pas (Menorca) necessita del suport de particulars i empreses que confiïn en aquest projecte i en els que volem realitzar en un futur no molt llunyà.
Per això, donem la possibilitat a qualsevol persona interessada en formar part d’aquest somni a col·laborar de les següents maneres:

Els socis col·laboradors fan possible que l’Associació Pas a Pas creixi i arribi a més col·lectius, a part de creure en el nostre treball i manera de fer, donant suport als programes que desenvolupa.

Anualment seran convocats tots els socis per assistir a l’Assemblea Ordinària on es presentaran els projectes als quals s’ha destinat la seva col·laboració, els projectes que s’han desenvolupat duran l’any, l’estat de comptes de l’associació de l’exercici realitzat i les línies a seguir durant l’any vinent.

La QUOTA ANUAL mínima dels nostres socis col·laboradors és de 20€ amb obsequi d’una camiseta amb el logotip de l’associació.

Per aquells socis/es que superin els 40€ de quota anual, a part de l’obsequi d’una camiseta amb el logotip de l’associació, se’ls oferirà l’oportunitat de gaudir d’una sessió amb les nostres terapeutes per experimentar els beneficis que aporta el contacte amb els cavalls o bé destinar-la a algun dels projectes que l’associació tingui en funcionament.

Et pots descarregar el full d'inscripció per als socis AQUÍ. El pots enviar emplenat per email, per correu ordinari o quedar personalment amb nosaltres: contacta.

Fes-te Soci

Donacions per donar suport i per recolzar el compliment de les seves finalitats. Aquestes donacions són molt importants per a que l’Associació Pas a Pas creixi i pugui desenvolupar els seus projectes. Les donacions es poden fer directament al nombre de compte que apareix en el document que pots descarregar en el següent enllaç.

Fes una donació

Normalment Pas a Pas fa compres a empreses relacionades amb cavalls, material esportiu, papereria, etc. Si tens una d'aquestes empreses també pots col·laborar amb l'associació fent descomptes o donacions.

Per a més informació contacta amb nosaltres per telèfon o correu electrònic.

A més d'aportacions econòmiques també es poden fer donacions materials (material lúdic - esportiu, material hípic, llibres, etc).